Lautapelaamaan 2019: Ilmoittaudu työvoimaksi nyt!

Ilmainen, ikärajaton ja päihteetön Lautapelaamaan 2019 on Suomen suurin lautapelitapahtuma, joka järjestetään tänäkin vuonna vapaaehtoisvoimin – kaikki apu on tervetullutta ja monenlaisia taitoja tarvitaan. Työvoimailmoittautuminen on nyt virallisesti auki!

Ilmoittautuminen

Voit ilmoittautua tapahtuman työvoimaksi seuraavasti.
Kirjaudu sisään työvoimasivustolle:

Työvoimasivusto

Jos olet osallistunut Lautapelaamaan -huutokauppaan vuonna 2017 tai 2018, sinulla todennäköisesti on jo olemassa ilmoittautumiseen vaadittavat tunnukset. Jos tunnustasi ei löydy, voit rekisteröidä uuden nimimerkin.

Ilmoittaudu haluamiisi tehtäviin

Klikkaamalla “Ilmoittaudu nyt” -linkkiä tehtävän kohdalla sinut siirretään ilmoittautumiseen, josta näet sekä tehtävän tiedot että omat tietosi. Tarkista, että sivulla on kaikki pyydetyt tiedot ja että ne ovat oikein – nämä ovat tärkeitä tietoja, jotta saamme sinuun yhteyden ja tiedämme kuka olet. Ilmoittauduthan tehtäviin vain jos olet varma, että olet paikalla ja halukas auttamaan tapahtumassa.

Lähetämme vahvistuksen ja lisätietoja sähköpostitse kaikille työvoimaksi ilmoittautuneille vielä ennen tapahtumaa.

Mikäli sinulla on kysyttävää työvoimaksi ilmoittautumisesta, ole rohkeasti yhteydessä meihin lähettämällä sähköpostia osoitteeseen lautapelaamaan@lautapeliseura.fi.

Palkinnot

Kaikki tapahtumaa avustavat henkilöt saavat hurjasti Suomen lautapeliskenen hyvää karmaa ja iloista mieltä. Vähintään kaksi tehtävää viikonlopun aikana hoitavat henkilöt osallistuvat lisäksi peliaiheisten palkintojen jakoon. Aiemmista vuosista poiketen myös ennen tapahtuman varsinaista alkua tapahtuva kasaus ja tapahtuman jälkeen tapahtuva purku lasketaan tänä vuonna kokonaisiksi tehtäviksi. Jos et ole tapahtumassa läsnä enää sunnuntaina, muista kysyä palkintopelisi perään ennen kuin poistut tapahtumasta.

Lautapelaamaan 2019 -tapahtumasta voit lukea lisää aiemmasta tiedotteesta. Tapahtuman pääsponsoreina toimivat Lautapelit.fi ja Asmodee Nordics.

Muista myös tapahtuman erilaiset mahdollisuudet myydä ja ostaa pelejä muilta harrastajilta! Näistä voit lukea lisää täältä.