Suomen lautapeliseura on suomalaista rooli-, kortti-, lauta- ja miniatyyripeliharrastusta kehittävän Ropecon ry:n varsinainen jäsen yhdessä viiden muun pelijärjestön kanssa.

Seuran toimintaa tukevat seuraavat yritykset:

Competo (Marektoy)

CompetoLelujen ja lautapelien tukkuliike, joka julkaisee uuden aallon saksalaisia lautapelejä suomeksi (mm. Uudet löytöretket).

Fantasiapelit

FantasiapelitRoolipelien, miniatyyrien, keräilykorttipelien, sarjakuvien, scifi- ja fantasiakirjojen sekä lautapelien erikoisliike. Myymälöitä Helsingissä, Joensuussa, Jyväskylässä, Kuopiossa, Lappeenrannassa, Oulussa, Tampereella ja Turussa. Katso jäsenedut.

Genrewear Oy

Genrewear myy nettikaupassa t-paita-, kassi- ja rintanappimallistoa, joka keskittyy lähinnä mangaan, animeen, roolipelaajiin, online-pelaajiin, retroon ja vintageen. Porukkapaita.fi suunnittelee ja toteuttaa tilauksesta vaatteita. Liike painaa kaikkea lasten paidoista abiverkkareihin ja pikeepaidoista pitkähihaisiin, omalla kuvalla.

Lautapelit.fi

Lautapelit.fiLauta-, kortti- ja seurapelien erikoisliike. Liike sijaitsee Helsingissä (Salomonkatu 5, Kampin ostoskeskus). Lautapelit.fi julkaisee myös ulkomaisia pelejä suomeksi (mm. Carcassonne ja Menolippu). Katso jäsenedut.

LudiCreations

LudiCreations on suomalainen lautapelijulkaisija.

Mygamestore Pelikaupat Oy

Suomalainen pelikauppaketju, jolla on viisi myymälää pääkaupunkiseudulla (Tapiolassa, Kaisaniemessä ja Myyrmäellä) ja kaksi myymälää pääkaupunkiseudun ulkopuolella (Mikkelistä ja Porvoossa). Paitsi lauta-, kortti- ja roolipelejä, myymälöistä löytyy myös konsolipelejä ja konsolipelitarvikkeita.

Poromagia

Poromagia on helsinkiläinen pelikauppa (Opastinsilta 7B, Pasila) jonka valikoimissa on mm. lauta-, miniatyyri-, kortti- ja keräilykorttipelejä. Valikoimista löytyy myös konsolipelejä. Katso jäsenedut.

Puolenkuun pelit

Puolenkuun PelitLahdessa, Kouvolassa sekä Tampereella toimiva pelialan erikoisliike, erityisosaamisenaan Games Workshopin tuotteet. Liike palvelee myös nettikaupan välityksellä. Katso jäsenedut.

Spielmaterial.de

Spielmaterial.de:n logoSaksalainen verkkokauppa, joka on erikoistunut lautapelien komponenttien myymiseen. Spielmaterialista löydät lautapelien prototyyppien valmistamiseen tai olemassaolevien lautapelien parantelemiseen tarvittavat osat. Katso jäsenedut.

Tactic Nelostuote Oy

TacticPorissa toimiva suuri painotalo. Yksi sen toiminta-alueista on Tacticin pelien julkaiseminen suomeksi. Tactic on suuri kansainvälinen pelijulkaisija.

Yritykset ja yhteisöt! Jos tahdotte tehdä yhteistyötä seuran kanssa tai jos julkaistuissa tiedoissa on virheitä tai puutteita, ottakaa yhteyttä seuran tiedottajaan (info at lautapeliseura.fi).