Lautapeliseuran kerhotila ja pelikirjasto sijaitsee Espoon Leppävaarassa osoitteessa Bertel Jungin aukio 4, Espoo.

Kerhotilassa on 2 neljän hengen pöytää, 1 lyhyempi toimistopöytä, 7 tuolia ja 4 pallia pelaamiseen. Seuran jäsenet voivat varata kerhotilaa pelitilaksi päiväkohtaisen käyttömaksun hinnalla. Vakituiset käyttäjät voivat hankkia vuosipassin, joka korvaa käyttömaksun. Kerhotilan varaustilanteen näkee kalenterista. Kerhotilassa säilytetään seuran pelikirjastoa, jossa on tällä hetkellä yli tuhat peliä.

Pelikirjaston pelit

Varausohjeet ja säännöt

1. SLS:n jäsenet voivat varata kerhotilaa pelitilaksi.
  2. Kerhotilan voi varata klo 9-22 väliseksi ajaksi.
    1. Torstaisin klo 16-22 pelitila on varattu Leppävaaran pelikerhon käyttöön.
  3. Kerhotilan varaustilanteen voi tarkistaa kerhotilan Google-kalenterista.
  4. Kerhotila varataan lähettämällä sähköpostia osoitteeseen kerhotila[atat]lautapeliseura.fi. Sähköpostista tulee ilmetä:
    1. päivämäärä;
    2. aiottu vuokra-aika;
    3. arvioitu kävijämäärä;
    4. vastuuhenkilön yhteystiedot.
  5. Kerhotilan käyttömaksu on 2 euroa per päivä per henkilö (poislukien vuosimaksun maksaneet, kts. alla).
  6. Vastuuhenkilö vastaa siitä että kaikki tilan käyttäjät maksavat käyttömaksun. Tilassa on säästöpossu johon maksu suoritetaan, joten jokaisen tulisi tuoda mukanaan tasaraha.
  7. SLS:n pelikirjaston pelit ovat käytettävissä varauksen ajan. Jos pelaatte pelikirjaston pelejä, merkitkää pelatut pelit erilliseen vihkoon.
  8. Tullessa kerhotilaan ulkokengät on jätettävä ovensuuhun.
  9. Kerhotilassa on mikroaaltouuni ruuan ja juoman lämmittämistä varten ja jääkaappi. Astioita ei ole.
  10. Jokaisen käyttökerran jälkeen paikka siivotaan ja roskat viedään mukana. Siivousta varten paikalla on siivousvarusteita.
  11. Tilasta poistuttaessa varaaja täyttää lomakkeen. Lomakkeen avulla seurataan tilan ja pelikirjaston käyttöä. Vastuuhenkilö, päivämäärä, osallistujien nimet ja tarkastulista ovat pakollisia tietoja (Huom! lomake todennäköisesti päivittyy käyttökokemusten myötä).
  12. Käyttömaksua ei tarvitse maksaa pelikirjaston pelejä noudettaessa tai palautettaessa, tai toimitettaessa muita seuran toimintaa liittyviä asioita. Seuran hallitus päättää viime kädessä tilan vuokrasta tapauskohtaisesti.

Vuosimaksu

Vakituisilla käyttäjillä on mahdollisuus lunastaa 50 eurolla vuosipassi (tammikuu–joulukuu) joka korvaa käyttömaksun. Passi maksetaan SLS:n tilille (tilinumero 571113-218747, viite 9991). Passin maksaneiden jäsenten nimet löytyvät kerhotilasta.