Pöydällä Digital -22

Pöydällä Digital -verkkolautapelimessut tulevat taas!

Tapahtuma järjestetään lauantaina 12.3.2022 klo 10–23. Tapahtuman järjestäjä on Pöydällä-kollektiivi.

Tapahtuman ohjelmassa on puhujia ja haastatteluita, peliesittelyitä, messuosastoja ja yhteistä lautapelaamista. Mukana menossa on mm. itse Reiner Knizia! Messuilla on myös aktiivisuuskilpailu, jossa kolme aktiivisinta ja yksi satunnainen osallistuja palkitaan pelipalkinnoin.

Lue lisää Pöydällä Digital -22 -tapahtumasta

Tällä kertaa Suomen lautapeliseura ei päivystä tapahtumassa. Löydät messuilta kuitenkin osastomme, joka auttaa sinua löytämään muut suomalaiset lautapelaajat verkosta; Suomen lautapeliseuran aktiivit ylläpitävät nykyään kaikkia suuria suomalaisia verkkoyhteisöjä:

Lisäksi Lautapelit Suomi -uutissyöte auttaa sinua pysymään ajan tasalla suomalaisessa lautapelimediassa.