Lautapelit Suomi on uutissyöte, joka kokoaa yhteen kaikki suomalaiset lautapeliaiheiset blogit, podcastit ja vlogit.

Tilaa uutissyöte tästä

Uutissyötteessä esiintyvät blogit, podcastit ja vlogit

Blogit

Podcastit

Vlogit ja videot

Asteriskein (*) merkatuista sivustoista vain osa sisällöstä on lautapeliaiheista (vain tämä osa koostetaan Lautapelit Suomi -syötteeseen). Näiden sivustojen osalta linkki vie lautapeliaiheisen kategorian omalle sivulle.

Uutissyötteessä on mukana myös Suomen lautapeliseuran oma blogi.

Päiväkirjat seuran foorumilla

Yllä listattujen blogien, podcastien ja vlogien lisäksi löydät seuran foorumilta lukuisia päiväkirjoja, joissa suomalaiset lautapeliharrastajat kirjoittavat pelaamista peleistään.

Tahdon mukaan!

Voit pyytää lisäämään oman syötteesi osaksi Lautapelit Suomi -uutissyötettä ja tätä sivua ottamalla yhteyttä osoitteeseen tuki@lautapeliseura.fi. Ilmoita oma nimesi ja sähköpostiosoitteesi sekä sivustosi nimi, verkko-osoite ja artikkeleittesi syötteen osoite. Mikäli kirjoitat myös muusta kuin lautapeleistä, toivoisimme että viittaisit suoraan kategoriaan, josta löydämme lautapeliaiheisen sisällön.