Lautapelaamaan-huutokauppa

Lautapelitapahtumat ovat hyviä paikkoja vaihtaa omia tarpeettomia pelejään rahaan ja rahalla toisten hyllystä löytyviin tarpeellisiin peleihin. Tätä tarkoitusta silmällä pitäen tarjoamme Lautapelaamaan-tapahtuman yhteydessä mahdollisuuden käydä omilla peleillään huutokauppaa verkkosivustollamme.

Huutokauppameklari

Huutokauppa on täällä.

Huutokauppapalvelun käyttö on maksutonta ja edellyttää rekisteröitymistä seuran WordPress-sivuston käyttäjäksi. Kaupankäyntiä helpottaa kun myyjänä kirjaat tietoihisi yhteystietosi ja tavat, joilla haluat vastaanottaa maksuja ja toimittaa voittajille heidän ostoksensa. Seura varaa huutokauppatoimituksia varten tapahtuman kirjastotilaan vartioimattoman noutohyllyn, jota voi hyödyntää tähän tarkoitukseen. Pelien jättäminen hyllyyn on myyjän omalla vastuulla.

Huutokauppaan tarkoitettujen pelien listaaminen alkaa 25.1.2023 klo 10.01 ja päättyy, kun huutokauppa aukeaa 28.1.2023 klo 10.01. Pelejä voi huutaa aina 2.2.2023 klo 16.00 asti, jonka jälkeen huutokauppa sulkeutuu. Huutokaupassa on käytössä korotusautomaatti, jolle voit määrittää suurimman summan, jonka olet valmis pelistä maksamaan. Automaatti korottaa tarjoustasi aina automaattisesti 0,50 eurolla asettamaasi rajaan saakka.

Mikäli sinulla on kysyttävää huutokaupasta, lähetä kysymyksesi sähköpostitse osoitteeseen: lautapelaamaan@lautapeliseura.fi.

Hyviä kauppoja!