Lautapelaamaan 2023 Tampereella!

Suomen suurin pelkästään lautapelaamiseen keskittyvä tapahtuma Lautapelaamaan saapuu ensimmäistä kertaa Tampereelle!

Luvassa on perinteiseen tapaan vapaata lautapelaamista koko tapahtuman ajan. Suomen lautapeliseuran kirjasto on kävijöiden käytössä ilmaiseksi. Kokoelmastamme löydät pelejä niin lapsille, perheille, aikuisille kuin tosiharrastajillekin.

Vapaan pelaamisen lisäksi näytteilleasettajamme esittelevät, peluuttavat ja myyvät monenlaisia pelejä. Tapahtuma levittäytyy myös tapahtuma-aukiolle mm. megakokoisen lautapelin muodossa.

Tule ihmettelemään ja kokeilemaan!

Tapahtuma järjestetään pe–su 3.–5.2.2023 Kauppakeskus Ratinan 3. kerroksessa ja tapahtuma-aukiolla. Tapahtuma on ilmainen.

Tapahtuman järjestää Suomen lautapeliseura.

Tapahtuman aukioloajat

• perjantaina 3.2. klo 15–21
  • lauantaina 4.2. klo 9–21
  • sunnuntaina 5.2. klo 10–16

HUOM! Aiempien vuosien tapahtumista poiketen tiloihin ei voi jäädä pelaamaan tapahtuman aukioloaikojen jälkeen.

Tapahtuman sponsorit

Tapahtuman pääsponsorit ovat Lautapelit.fi ja Asmodee Nordics.

P.S. Mikäli saavut paikalle Tampereen ulkopuolelta, saat 10% alennuksen majoituksesta Dream Hostelilta koodilla LAUTAPELAAMAAN.

P.P.S. Mikäli haluat jatkaa pelejä perjantaina ja/tai lauantaina klo 21 jälkeen, voit varata pöydän Lautapelikahvila Tavernasta koodilla LAUTAPELAAMAAN ja Lautapeliseura maksaa pöytämaksusi. Koskee vain klo 19 tai sen jälkeen alkavia varauksia.