Lautapeliseuran nettisivut uudistuivat

Kesäkuun alussa Lautapeliseuran nettisivut – lautapeliseura.fi – uudistuivat sekä ulkoasun että toiminnallisuuksien osalta. Uusi ulkoasu on vanhaa ulkoasua selkeämpi ja raikkaampi. Selkeyttä tukee myös sisällön uudelleenjärjestely.

Tapahtumakalenteri

Uusi tapahtumakalenteri ja eri sivuilla näytettävät nostot tulevista tapahtumista tekevät tapahtumien löytämisestä helpompaa. Kalenterivuodesta riippumattoman tapahtumakalenterin ansiosta seura pystyy viestimään tapahtumista ajantasaisemmin kun vahvistetut tapahtumat saadaan lisättyä kalenteriin heti.

Siirry tapahtumakalenteriin

Lautapelit Suomi

Lautapelit Suomi -syöte kokoaa yhteen suomalaisia lautapeliaiheisia blogeja, podcasteja ja blogeja. Syötteen tarkoitus on koota yhteen ja tehdä eri sisällöntuottajien sisällöistä helpompia saavuttaa. Syötteen uusimmat artikkelit näytetään nettisivujen etusivulla. Voit tilata ilmoitukset syötteestä muun muassa monella sähköpostiohjelmalla.

Mikäli tuotat itse lautapeliaiheista sisältöä, joka ei ole vielä listattuna syötteessä, ole meihin yhteydessä. Lisätiedot tarvitsemistamme tiedoista löydät Lautapelit Suomi -sivulta.

Lautapelit Suomi Tilaa syöte