Lautapeliseura myy kaksoiskappaleita huutokaupassa

Suomen lautapeliseura myy kaksoiskappaleita kokoelmastaan huutokaupassa. Kaikki huutokaupasta saadut tulot käytetään lyhentämättömänä seuran toiminnan ylläpitämiseen.

Lautapeliseuran kaksoiskappaleiden myynti

Huutokauppa toimitetaan verkossa ennen tapahtumaa. Kaikki huudetut pelit toimitetaan Lautapelaamaan -tapahtumaan Helsingin Kaapelitehtaalle ja ne voi maksaa vain kortilla tai iZettlellä.

Huutokauppa on avoinna nyt ja huutaminen loppuu perjantaina 15.9. kello 18.00 – yksittäiset kohteet viimeistään 5 minuuttia viimeisen huudon jälkeen.

Huomaa! Myytävien pelien tarkka painos ei ole tiedossa, joten jos olet tietyn painoksen perässä, valmistaudu yllätykseen tai älä huuda pelistä. Useimpien pelien kansissa on myös kokoelman kategorisointia varten liimattu tarra. Kaikki pelit ovat pelattavissa olevassa kunnossa ja myydään sellaisenaan.

Tarkemmat huutokaupan tiedot huutokaupan omalta sivulta. Mahdolliset kysymykset voi esittää huutokaupan foorumiketjussa.

Onnea huutokauppaan!