Seuran jäsenille alennusta Lautapelikahvila Tavernaan

Suomen ensimmäinen lautapelikahvila – Lautapelikahvila Taverna – avasi ovensa Tampereella keskiviikkona 31.8.2016. Lautapelikahvila Taverna toimii Tampereen keskustassa osoitteessa Puutarhakatu 13 ja tarjoaa kahvilaherkkuja ja asiantuntevan lautapelihyllyn.

Suomen lautapeliseura toivottaa lautapelikahvila Tavernalle onnea ja menestystä! Mikäli konsepti koetaan toimivaksi Tampereella, ehkäpä muuallekin Suomeen saadaan lautapelikahviloita?

Taverna on myös Suomen lautapeliseuran uusin yhteistyökumppani ja siksi seura tarjoaa heti ajankohtaisen jäsenedun: vilauttamalla Lautapeliseuran jäsenkorttia Tavernan tiskillä saat sekä yksittäiset pelikerrat että useamman kerran pelipassit 10% alennuksella.

Kahvittelemassa voi käydä ilmaiseksi, pelien pelaaminen maksaa kolme euroa kerta. Kymmenen kerran pelipassilla pelaaminen on halvempaa.

Lue lisää Lautapelikahvila Tavernan kotisivuilta!

Lautapelikahvila Taverna