Uusia jäsenetuja

Seuran jäsenille on myönnetty 10%-alennus Roll D6-pelikauppaan, josta löydät  sekä Roll D6:n omat pelit, että valikoiman GMT:n sotapelejä. Kuulemma lähiaikoina valikoima laajenee myös MMP:n peleillä ja joidenkin muiden valmistajien ”erikois genrejen” peleillä. Oma henkilökohtainen toiveeni – tosin varmaan aika epätodennäköisesti toteutuva sellainen – on 18xx-junapelit. Odotan jännityksellä.

Toinen uusi ja mielenkiintoinen,  ja varmasti alansa ensimmäinen, yhteistyökumppanimme on BoardGameTravel.com. BoardGameTravel.com järjestää pelilomia. Näistä yksi suuntautuu Kreikan kauniiseen saaristoon keskelle Aegean merta, tarkemmin Paroksen saarelle 27. – 31. elokuuta 2013. Matkaan mahtuu mukaan 35 lautapelaajaa, jotka voivat auringon ja meren lisäksi nauttia matkanjärjestäjän tarjoamasta 400 pelin valikoimasta sekä Touko Tahkokallion suunnittelemasta rajoitetun painoksen pelistä, jollaisen jokainen matkailija saa omakseen. Seuran jäsenet saavat 10% alennuksen matkan hinnasta.

Molempiin alennuksiin oikeuttavia alennuskoodeja voivat seuran jäsenet tiedustella sähköpostitse osoitteesta info@lautapeliseura.fi.