Lautapelaamaan 14–16.9.2018

Suomen lautapeliseura ry järjestää Suomen suurimman lautapelitapahtuman Lautapelaamaan Helsingin Kaapelitehtaalla 14.–16.9.2018.

Tapahtuman pääohjelmana on vapaa pelaaminen ja vierailijoiden käytössä on Lautapeliseuran pelikirjasto kokonaisuudessaan – yli 1000 erilaista peliä! Vapaan pelaamisen lisäksi voit tutustua tapahtumissa näytteilleasettajien valikoimiin.

Tapahtumaan on vapaa pääsy koko viikonlopun ajan. Tapahtuma on ikärajaton. Uudet ja vanhat pelaajat, kokeneet ja kokemattomat, ikään, rotuun, uskoon tahi sukupuoleen katsomatta, tervetuloa!

Lautapelaamaan 2018

Tapahtuman yhteydessä järjestetään myös kaikille avoin huutokauppa ja ketjuvaihto, jotka tarjoavat sinulle hienon mahdollisuuden kasvattaa pelikokoelmaasi!

Lautapelaamaan 2018 -huutokauppa ja ketjuvaihto