Lautapelien SM-2012 Turku

Lautapelien SM-kilpailut pelattiin tänä vuonna Suomen Turussa, Laulun Ystävien juhlasalissa. Kilpailuun oli ilmoittautunut 11 joukkuetta, joissa muutamassa nähtiin aivan uusia pelaajia.  Kisapaikka oli valoisa, rauhallinen ja sijaitsi hyvin suhteessa juna-asemaan ja keskustan hotelleihin nähden. Järjestelyt sujuivat hyvin ja mallikkaasti. Seuraavilla kisajärjestäjillä tulee olemaan tekemistä ylittää tämä suoritus, mutta eletään toivossa. Ehkäpä näemme seuraavat SM-kilpailut Jyväskylässä, Kuopiossa tai Tampereella?

Tämän vuoden ”yllätysvoittaja” oli Heittopussit.

Heittopussit SM-2012

Ehkä isompi yllätys oli, että tänä vuonna Stefan Engblom ei ollut kisojen paras yksilöpelaaja, vaan parhaasta yksilösuorituksesta vastasi Toni Sallanmaa. Los Caballeros vei hopeaa ja Jykylä korjasi pronssin.  Kaikkien joukkueiden pisteet löytyvät pdf-tiedostosta. Henkilökohtaiset pisteet.

Paras yksilöpelajaa Toni Sallanmaa
Los Caballeros