Viikin (Helsinki) peli-illat järjestetään pääsääntöisesti joko viikon ensimmäisenä  maanantaina Viikin asukastalo Motin kerhotilassa klo 18.00 alkaen. Tilaan mahtuu neljä yhtäaikaista peliä, mikä tarkoittaa noin kuuttatoista – kahtakymmentäneljää henkeä. Peli-ilta järjestetään mikäli pelipäivän ketjuun ilmoittautuu vähintään kaksi osallistujaa.

Asukastalo Motti sijaitsee osoitteessa: Von Daehnin katu 5. Von Daehnin kadun alusta löytyy K-kauppa. Asukastalolla ei ole omia pysäköintipaikkoja, mutta kadun varresta löytyy.

Julkiset
Agroniminraitti 3487 (Von Daehninkatu) 78 Latokartanosta Rautatientorille  – tämä on juuri yllä mainitun  kaupan kohdalla
Von Daehnin katu 3529 (Latokartanonkaari) 57 Munkkiniemestä Kontulaan, 506 Meilahdesta Myllypuroon
Von Daehnin katu 3528 (Latokartanonkaari) 57 Kontulasta (M) Munkkiniemeen, 506 Myllypurosta (M) Meilahteen
Latokartanon kaari 3468 (Viikinkaari) 79 ja 79B Herttoniemestä (M) ja Siilitieltä (M) Malmille, vaihto 78,57 tai 506. Kävelyä 10 minuuttia
Latokartanon kaari 3467 (Viikinkaari) 79 ja 79B Malmilta, vaihto 78, 57 tai 506. Kävellen 10 minuuttia.

Jos jaksaa kävellä paljon, voi jäädä Viikin Prismalla pois Lahdentien busseista tai bussista 74. Kävelymatkaa Prismalta on kaksikymmentä minuuttia. Viikin info-keskuksella voi vaihtaa busseihin 57, 78 ja 506.

Peli-illoista ilmoitetaan aina erikseen Lautapeliseuran foorumilla, jossa kullekin peli-illalle on aina oma ketjunsa. Ilmoittautuminen ketjuun ei ole pakollista, mutta suotavaa, jotta tiedämme tarvittaessa odotella muutaman minuutin myöhästyneitä ja arvata minkä pelaajamäärän pelejä paikalle kannattaa tuoda. Peli-illoissa pelataan niitä pelejä, mitä kukin on paikalle tuonut. Aika usein pelataan jotakin peli-illan isännän kokoelmasta. Peli-illan ketjussa voi myös esittää toiveita pelattavista peleistä.

Uudet ja vanhat pelaajat, kokeneet ja kokemattomat, ikään, rotuun, uskoon tahi sukupuoleen katsomatta, tervetuloa!