Seuran lyhyt esittely

Suomen lautapeliseura ry on noin 500 jäsenen yhdistys, jonka tarkoitus on edistää lautapeliharrastusta Suomessa. Seura järjestää lautapelitapahtumia ja -kerhotoimintaa eri puolilla Suomea. Seura tuottaa lautapeliaiheista ohjelmaa myös muiden tahojen tapahtumiin. Seuralla on yli tuhannen erilaisen lautapelin kirjasto. Kirjaston pelit ovat pelattavissa eri tapahtumissa. Seura ylläpitää Suomen suurinta lautapeliaiheista verkkofoorumia, jolla on noin 2500 rekisteröitynyttä käyttäjää. Pelikerhoihin osallistuminen tai foorumin käyttäminen ei edellytä seuran jäsenyyttä.

Seuran jäsenmaksu on 15€ ja jäsenkortilla saa alennuksia useimmista suomalaisista lautapelikaupoista. Seuraan voi liittyä täyttämällä jäsenhakemuksen verkossa ja maksamalla jäsenmaksun.

Seura löytyy verkosta osoitteesta lautapeliseura.fi.
Seuran sähköpostiosoite: info@lautapeliseura.fi
Seuran Facebook-sivu: facebook.com/SuomenLautapeliseura/

Lataukset

Seuran yleisesite (PDF)