Yritykset ja yhteisöt! Mikäli tahdotte tehdä yhteistyötä seuran kanssa tai mikäli julkaistuissa tiedoissa on virheitä tai puutteita, ottakaa yhteyttä seuran tiedottajaan (info at lautapeliseura.fi).

Alennus seuran tapahtumiin

Alennus vaihtelee eri tapahtumien välillä ollen yleensä n. 50%.

Kerhotila

Seuralla on kerhotila Espoon Leppävaarassa, osoitteessa Bertel Jungin aukio 4, Espoo. Lue lisää Kerhotila-sivulta.

Jäsenedut lautapeleihin erikoistuneissa liikkeissä

Lautapelikahvila Taverna
Lautapelit.fi
MyGameStore.fi
Fantasiapelit
Puolenkuun pelit
Pelipeikko
Poromagia
Snowdale Design
Luova3D
Spielmaterial
Laiska Pelikaani
Pakotarinat
Game Taste Cafe

Fantasiapelit. 10% alennus kaikista lauta- ja strategiapeleistä. Alennus myönnetään kaikissa Suomen Fantasiapeleissä jäsenkorttia vastaan. Alennusta ei voi yhdistää muihin tarjouksiin tai kampanjoihin. Alennusta ei voi hyödyntää postitilauksissa. Fantasiapelien verkkosivut.

Game Taste Cafe. 10% alennus pelimaksuista, ruoasta ja juomasta jäsenkorttia näyttämällä. Game Taste Cafen Instagram.

Laiska Pelikaani. 5% alennus verkkokaupassa kaikista tuotteista ja 10% alennus myymälässä kaikista tuotteista. Ei koska alennus- tai kampanjatuotteita. Laiskan Pelikaanin verkkosivut.

Rekisteröidyttyäsi nettikaupan asiakkaaksi, lähetä linkki sähköiseen jäsenkorttiisi osoitteeseen asiakaspalvelu@laiskapelikaani.fi. Kun jäsenyys vahvistetaan, jäsenalennus näkyy suoraan verkkokaupan kassalla.

Lautapelikahvila Taverna. 10% alennusta yksittäisistä pelikerroista ja useamman kerran pelipasseista. Lautapelikahvila Tavernan verkkosivut.

Lautapelit.fi. 10% alennus kaikista lautapelituotteista ja oheistuotteista. Alennus myönnetään sekä liikkeestä jäsenkortilla että nettikaupan kautta. Alennusta ei lisätä tarjoustuotteisiin, eikä muihin alennuksiin. Lautapelit.fi:n verkkosivut.

Huom! Nettikaupan alennusta varten jäsenyytesi täytyy vahvistaa Lautapelit.fi:lle ennen tilauksen tekemistä. Verkkokauppa näyttää alennetun hinnan ostoskorissa kun tiedot ovat kunnossa. Jäsenyys vahvistetaan lähettämällä linkki omaan sähköiseen jäsenkorttiin sähköpostilla osoitteeseen info@lautapelit.fi.

Luova3d. 10% alennus kaikista verkkokaupan tuotteista, tilauspalvelun tuotteista ja räätälöitynä tehdyistä lautapelituotteista. Luova3d:n verkkosivut.

Huom! Jäsenedun aktivoidakseen asiakkaan tulee lähettää linkki omaan sähköiseen jäsenkorttiin sähköpostilla osoitteeseen lautapelit@luova3d.eu, jolloin asiakas liitetään alennuksen oikeuttavalle listalle ja hänelle toimitetaan alennuskoodi. Alennuskoodin syöttämällä alennus vähennetään automaattisesti ostosummasta.

Mygamestore.fi. 10% alennus ketjun myymälöiden lauta-, kortti- ja roolipelituotteista. Mygamestore.fi:n verkkosivut.

Pakotarinat Espoo. 20% alennus Espoon pakohuonepeleistä. Pakotarinoiden verkkosivut.

Mainitse Lautapeliseuran jäsenyydestä peliä varatessasi.

Pelipeikko. 5% alennus lautapelituotteista. Pelipeikon verkkosivut.

Huom! Alennusta varten jäsenyytesi täytyy vahvistaa Pelipeikolle ennen tilauksen tekemistä. Verkkokauppa näyttää alennetun hinnan verkkosivustolla seuran jäseniksi merkityille ja kirjautuneille jäsenille. Jäsenyys vahvistetaan lähettämällä linkki omaan sähköiseen jäsenkorttiin sähköpostilla osoitteeseen info@pelipeikko.fi.

Poromagia. 5% alennus lautapeleistä, lautapelien oheistuotteista ja kaikista LCG-peleistä. Poromagian verkkosivut.

Alennuksen saat alennuskoodilla, joka muodostuu sukunimesi kahdesta ensimmäisestä kirjaimesta sekä jäsennumerostasi (esim. LA12345678).

Puolenkuun pelit. 10% alennus normaalihintaisista lautapelituotteista. Puolenkuun pelien verkkosivut.

Liikkeessä alennuksen saa korttia näyttämällä, nettitilauksissa ilmoita nimesi ja jäsennumerosi tilauksen lisätiedoissa. Lisätietokenttä näkyy tilauksen viimeisimmässä vaiheessa. Jos maksat tilauksen etukäteen, voit ilmoittaa jäsennumeron lisäksi tilinumeron, jolle jäsenalennus maksetaan jälkikäteen.

Snowdale Design. 15% alennus verkkokaupan tuotteista. Snowdale Designin verkkokauppa.

Huom! Alennuksen saamiseen tarvitaan alennuskoodi, jonka saat lähettämällä linkin omaan sähköiseen jäsenkorttiin sähköpostilla osoitteeseen info@snowdaledesign.fi.

Spielmaterial.de. 5% alennus tilauksista ja erikoistarjouksia seuran jäsenille. Spielmaterialin verkkokauppa.

Saadaksesi alennuksen, rekisteröidy ensin Spielmaterialin verkkokaupan asiakkaaksi ja ilmoita sitten seuran jäsenvastaavalle (jasenvastaava@lautapeliseura.fi) tilin sähköpostiosoite. Jäsenvastaava vahvistaa jäsenyytesi Spielmaterialille, jonka jälkeen saat alennuksen automaattisesti.