Kevätkokous ja Viikin pelipäivät tulevana viikonloppuna!

Hyvää alkanutta kevättä!

Kevätkokous

Tervetuloa Suomen lautapeliseura ry:n sääntömääräiseen kevätkokoukseen 26.5.2019 klo 12.00 Asukastalo Kaareen, (Tilanhoitajankaari 9, 00790 Helsinki). Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat:

Esityslista

1. Kokouksen avaus
  2. Valitaan kokouksen puheenjohtaja, sihteeri ja 2 pöytäkirjantarkastajaa, varapöytäkirjantarkastaja ja tarvittaessa kaksi ääntenlaskijaa
  3. Todetaan kokouksen laillisuus ja päätösvaltaisuus
  4. Esitetään tilinpäätös, vuosikertomus ja toiminnantarkastajan lausunto
  5. Päätetään tilinpäätöksen vahvistamisesta ja vastuuvapauden myöntämisestä hallitukselle ja muille vastuuvelvollisille
  6. Kokouksen päättäminen

Tilinpäätös 2018

Viikin pelipäivät V

Asukastalo Kaaressa järjestetään myös Viikin viidennet pelipäivät, ovet ovat avoinn la 25.5.2019 klo 10–22 ja su 26.5.2019 klo 10–20. Tapahtuma on kaikille ilmainen.

Tiloissa ei voi yöpyä, mutta pelit voi jättää levälleen ja jatkaa seuraavana päivänä. Alkoholi ja päihteet jätetään oven ulkopuolelle.

Tapahtumassa järjestetään käytettyjen pelien yhdistetty kirpputori- ja hollantilainen huutokauppa. Hollantilainen lentää sunnuntaina klo 15, sitä ennen pelit voi ostaa pois kuljeksimasta lähtöhinnalla, mikäli ovat tarjolla. Ainoat tuetut maksutavat ovat kortti (iZettle) tai MobilePay. Lue huutokaupan tarkemmat tiedot tapahtuman foorumiketjusta.

Lisätietoja (mm. saapumisohjeita) ja tapahtumaan liittyvän keskustelun löydät niin ikään tapahtuman foorumiketjusta.