Lautapelaamaan 2018 lähestyy!

Lautapelaamaan 2018 on enää reilun viikon päässä – joko viikonloppu on varattu kalenteristasi vuoden parhaimmalle lautapelitapahtumalle?

Tapahtuman pääohjelmana on vapaa pelaaminen. Tuo omat pelikaverisi tai etsi paikan päältä uusia ja tutustu Lautapeliseuran pelikirjaston yli 1000 pelin valikoimiin. Paikalla on myös näytteilleasettelijoita esittelemässä ja myymässä tuotteitaan. Julkaisijoiden tarjontaan voit perehtyä vapaasti oman aikataulusi mukaan esittelyalueen aukioloaikoina.

Tapahtuman aukioloajat ovat seuraavat:

Tapahtumapäivä Ovet Esittelyalue
Perjantai 14.9. 17–22 * 17–20
Lauantai 15.9. 10–22 * 10–18
Sunnuntai 15.9. 10–18 10–18

* Sisäänkäynti esittelyalueen sulkemisen jälkeen V-aulan ovesta. Tapahtuma-alueelle voi jäädä pelaamaan ovien sulkeutumisen jälkeen.

Lapsiperheet ovat tervetulleita tapahtumaan kaikkina päivinä, mutta erityisesti suosittelemme perheen pienille pelaajille sunnuntaita.

Lautapelaamaan 2018 Ohjelma ja aikataulu

Tapahtumaan on vapaa pääsy koko viikonlopun ajan. Tapahtuma on päihteetön ja ikärajaton. Uudet ja vanhat pelaajat, kokeneet ja kokemattomat, yksin tai yhdessä: Tervetuloa!

P.S. Voit myös ladata tapahtumamainoksen ja levittää sitä paikallisille ilmoitustauluille!