Seura näkyvissä syksyn aikana näissä tapahtumissa

Suomen lautapeliseura näkyy itse järjestämiensä tapahtumien lisäksi myös muissa tapahtumissa. Syksyllä 2017 seura vierailee ainakin seuraavissa tapahtumissa:

GrailQuest
19.–21.10.2017
(huom! torstai–lauantai)
Gatorade-Center, Turku

Lautapeliseura tuo paikalle osan kokoelmastaan lainattavaksi ja pelattavaksi.

GrailQuest -foorumiketju

GameXpo
3.–5.11.2017
Messukeskus, Helsinki

Lautapeliseura esittelee tapahtumassa kuutta lautapeliä kolmelta suomalaiselta julkaisijalta. Tarkkaa tietoa kaikista esitellyistä peleistä ei vielä ole, mutta esittelystä löytyvät ainakin Pandemia ja Tsuro. Muita todennäköisiä pelejä ovat Flamme Rouge, Kingdomino ja Klask.
Lisäksi seura järjestää tapahtumassa kaksi turnausta: Saboteur-pelin SM-turnauksen sekä vapaamuotoisen Pandemia-turnauksen.

P.S. Molempiin tapahtumiin tarvitaan ainakin vielä toistaiseksi lisää vapaaehtoisia. Lisätietoja tapahtumista sekä tarvittavasta avusta löytyy tapahtumien foorumiketjuilta.