Hexacon Kuopiossa 19.–21.5.2017

Kuopissa 19.–21.5.2017 järjestettävä Hexacon on vuoden toinen teematapahtuma.

Tapahtuma painottuu pitkäkestoisten ja sääntörikkaiden harrastajapelien pelaamiseen. Muista seuran tapahtumista poiketen tapahtumassa pelataan paljon ennalta sovittuja pelejä, jotka kestävät useasta tunnista koko viikonloppuun.

Tapahtumapaikka on Studentia-rakennuksen Lukema (Yliopistonranta 3) Itä-Suomen yliopiston Kuopion kampusalueella. Tapahtuman ovet ovat avoinna seuraavasti:

• Perjantai 17–22
  • Lauantai 9–22
  • Sunnuntai 9–16

Tapahtumamaksu on 10 euroa, josta Lautapeliseuran jäsenet saavat vuoden 2017 jäsenkortilla 5 euron alennuksen. Tapahtumaan voi ostaa myös päivälippuja, joiden hinta on 5 euroa kappaleelta. Aloittelijat ja tutustumaan tulevat voivat tutustua tapahtumaan ilmaiseksi ennen pelin aloittamista.

Tarkemmat tiedot tapahtumasta sekä tapahtumaan liittyvää keskustelua löydät tapahtuman foorumiketjusta.

Hexacon 2017 -foorumiketju