JokiCon Joensuussa 14–16.4.2017

Itä-Suomen yliopiston ylioppilaskunnan (ISYY) Joensuun ylioppilaiden pelikerhon järjestämä Jokicon avaa ovensa pääsiäisviikonloppuna 14.–16.4. Tapahtuma on kaikille avoin ja päihteetön lautapelitapahtuma.

Tapahtumapaikkana toimii Aurora-rakennus Itä-suomen yliopiston Joensuun kampuksella (Yliopistokatu 2). Tapahtuman ovet ovat avoinna seuraavasti:

• Perjantai 14.4. klo 12–21
  • Lauantai 15.4. klo 10–21
  • Sunnuntai 16.4. klo 10–20

Tapahtumamaksu on 5 euroa. Tapahtumaan voi ostaa myös päivälippuja, joiden hinta on 3 euroa kappaleelta. Maksu tulee suorittaa käteisellä tasarahana.

Ohjelmassa on vapaata pelaamista ja rentoa yhdessäoloa. Osallistujien käytössä on Joensuun ylioppilaiden pelikerhon pelikirjasto koko tapahtuman ajan.

Tarkemmat tiedot tapahtumasta sekä tapahtumaan liittyvää keskustelua löydät tapahtuman foorumiketjusta.

JokiCon 2017 -foorumiketju