Vuoden 2017 jäsenmaksu

Olisi aika maksaa vuoden 2017 jäsenmaksu. Seuran vuosikokous päätti Lautapelaamaan-tapahtumassa jäsenmaksun suuruudeksi 15 euroa. Jäsenmaksu on noussut viime vuodesta 5 euroa. Korotuksen taustalla on merkittävä muutos seuran rahoituspohjassa: aikaisemmin saatua Opetus- ja kulttuuriministeriön avustusta ei enää saatu (eikä tulla jatkossa saamaan).

Jäsenmaksun maksaminen

Jäsenmaksu (15 euroa) suoritetaan tilille FI08 5711 1320 0187 47 käyttäen viitteenä omaa jäsennumeroa.

Kun olet maksanut, lähetämme sinulle uuden vuositarran liimattavaksi jäsenkorttiin. Ilmoitathan meille (jasenvastaava@lautapeliseura.fi), mikäli korttisi on hukkunut ja tarvitset uuden. Tarran voi noutaa myös Kinkkucon-tapahtumasta tulevana viikonloppuna, mikäli maksaa tilille ennen sitä.

Uudet jäsenet

Mikäli haluat liittyä Suomen lautapeliseuraan, tukea seuraa ja nauttia seuran jäseneduista koko vuoden ajan, liity jäseneksi nyt täyttämällä hakemus seuran Yhdistysavain-sivulla.

Tee jäsenhakemus

Samalla kun täytät jäsenhakemuksen, maksa jäsenmaksu (15 euroa) seuran tilille FI08 5711 1320 0187 47. Uutena jäsenenä käytä viitenumeroa 1300.

Liittymiset käsitellään viikon sisällä viestin saapumisesta. Voit jouduttaa jäsenhakemuksesi käsittelyä lähettämällä jäsenvastaavalle sähköpostilla (jasenvastaava@lautapeliseura.fi) kuitin suoritetusta maksusta. Kuitiksi kelpaa esimerkiksi verkkopankista otettu ruutukaappaus, jossa näkyy pankin tositenumero maksulle.

Jäsenedut

Seuran jäsenet saavat jäsenkorttia näyttämällä etuja suomalaisista alan liikkeistä. Kaikki voimassa olevat jäsenedut on listattu jäsenedut -sivulla.

Katso jäsenedut

Kiitos tuesta ja pelirikasta vuotta!