Kinkkucon Kuopiossa 5.–8.1.2017

Lautapeliseuran tapahtumakalenterin ensimmäinen tapahtuma Kinkkucon käynnistyy vuoden ensimmäisen viikon viikonloppuna – siis tänä viikonloppuna!

Tapahtumapaikkana toimii Lukeman tilat Studentia-rakennuksessa Itä-Suomen yliopiston Kuopion kampusalueella. Tapahtuma on nelipäiväinen (5.–8.1.), ja ovet ovat auki seuraavasti:

• Torstai 17–22
  • Perjantai 9–22
  • Lauantai 9–22
  • Sunnuntai 9–14

Tapahtumamaksu on 10 euroa, josta Lautapeliseuran jäsenet saavat vuoden 2017 jäsenkortilla 5 euron alennuksen. Tapahtumaan voi ostaa myös päivälippuja, joiden hinta on 5 euroa kappaleelta. Sunnuntaina tapahtumassa järjestetään lasten peliaamu ja päivä on osallistujille maksuton.

Osallistujien käytössä on osa Suomen lautapeliseuran pelikirjastosta sekä pelikerho Kärmeksen pelikirjasto koko tapahtuman ajan.

Tarkemmat tiedot tapahtumasta sekä tapahtumaan liittyvää keskustelua löydät tapahtuman foorumiketjusta.

Kinkkucon 2017 -foorumiketju Kinkkucon 2017 -esite