Kaikki lautapeleistä kiinnostuneet ovat tervetulleita Suomen lautapeliseuran jäseniksi. Vuosittainen jäsenmaksu on 15 €. Alle 18-vuotiaiden jäsenmaksu on viisi euroa (5 €). Erillistä liittymismaksua ei ole. Jäsenet saavat alennuksia useista lautapelejä myyvistä liikkeistä sekä seuran tapahtumien sisäänpääsymaksuista. Seuran jäsenkortti on sähköinen.

Katso jäsenedut Sähköinen jäsenkortti

Jäseneksi liittyminen

Jäseneksi voi liittyä täyttämällä jäsenhakemuksen Suomen lautapeliseuran Yhdistysavain-sivuilla.

Tee jäsenhakemus

Samalla kun täytät jäsenhakemuksen, maksa jäsenmaksu joko seuran tilille FI08 5711 1320 0187 47 tai MobilePaylla numeroon 62973 ja merkitse viestiksi jäseneksi liittyvän henkilön nimi.

Liittymiset käsitellään viikon sisällä viestin saapumisesta. Voit jouduttaa jäsenhakemuksesi käsittelyä lähettämällä jäsenvastaavalle sähköpostilla (jasenvastaava@lautapeliseura.fi) kuitin suoritetusta maksusta. Kuitiksi kelpaa esimerkiksi verkkopankista otettu ruutukaappaus, jossa näkyy pankin tositenumero maksulle. MobilePay-maksut kilahtavat välittömästi jäsenvastaavan tiedoksi, joten niistä ei tarvitse sen kummempaa ilmoitusta tehdä.

Jäsenmaksu on kalenterivuosittainen

Jäsenyys on kalenterivuosittainen, eli jäsenyys on voimassa aina sen vuoden loppuun, jolloin olet jäseneksi liittynyt. Seuraavan vuoden jäsenmaksu täytyy maksaa taas tammikuussa.

Marraskuun alusta alkaen jäseneksi liittyvien jäsenyys on automaattisesti voimassa myös seuraavan vuoden.

Jäsenyyden uusiminen

Jos olet jo jäsen ja haluat uusia jäsenyytesi, maksa jäsenmaksu ja kirjaa viitteeksi oma jäsennumerosi. Jos et muista jäsennumeroasi, laita viitteeksi 2600, mutta toimi näin vain jos maksajan tili on samalla nimellä kuin jäsenkorttisi.

Vanhojen jäsenten ei tarvitse täyttää jäsenhakemusta. Jos et ole maksanut jäsenmaksua pariin vuoteen, tietosi on siivottu jäsenrekisteristä, silloin hakemuksen täyttäminen voi olla tarpeen. Asian voi varmistaa jäsenvastaavalta.

Osoitteenmuutos

Muuttaessa tehty osoitteenmuutos ei välity suoraan Suomen lautapeliseuralle. Ilmoita osoitteesi tai muiden tietojesi muutoksesta jäsenvastaavalle. Etenkin sähköpostiosoite on syytä päivittää, sillä suurin osa yhteydenpidosta tapahtuu sähköpostitse.