Lautapelaamaan 2016 -kävijäkyselyn tulokset

Lautapelaamaan -tapahtuman kävijäkysely on nyt suljettu – kiitos kaikille 63 vastanneelle! Samalla julkaisemme kävijäkyselyn tulokset ja lyhyen analyysin.

Helsingin Kaapelitehtaalla 11.–14.11.2016 järjestetty Lautapelaamaan tavoitti arvion mukaan yli 300 eri henkilöä. Tunneittain tehdyn manuaaliset kävijälaskennan perusteella kävijähuippu – 263 henkilöä – saavutettiin lauantaina.

Kävijäkyselyn perusteella tapahtuman tyypillinen osallistuja on pääkaupunkiseutulainen 31–40-vuotias mieshenkilö, joka ei osallistu seuran pelikerhoon mutta on seuran jäsen. Suurin osa osallistujista on harrastanut lautapelaamista 10 vuotta tai kauemmin, omistaa n. 35–110 peliä ja hankkii vuosittain noin 10 lisää.

Pääsääntöisesti tapahtuma sai yleisön hyväksynnän sellaisenaan. Parantamisen varaakin löytyy – tapahtuman tiedottaminen saisi olla parempaa sekä ennen tapahtumaa että tapahtuman aikana.

Kaikki kävijäkyselyn tulokset löydät tästä.