Carcassonne SM 2013 ja Catan SM 2013

Tarkemmat tiedot otsikon tapahtumista on nyt julkaistu seuran foorumilla (Catan, Carcassonne).

Catanin MM-kilpailut järjestetään kahden vuoden välein, vuorotellen Euroopassa ja Yhdysvalloissa. Kilpailut olivat vuonna 2012 Yhdysvalloissa, joten seuraavat MM-kilpailut ovat vuonna 2014 Euroopassa. Tänä vuonna ei siis ole Catanissa jaossa osallistumisoikeutta MM-mittelöihin vaan vasta seuraavana vuonna. Euroopan mestaruudesta on kuitenkin pelailtu välivuosittain ja niissä kilpailuissa ei suomalaisia ole näkynyt. Emme tänäkään vuonna voi luvata, että voittaja saisi kutsun EM-kilpailuihin, mutta yritämme parhaamme. EM-kilpailut on yleensä pidetty Wienin pelitapahtuman yhteydessä jokunen viikko Essenin pelitapahtuman jälkeen.

Carcassonnen MM-kilpailut järjestetään vuosittain Essenissä ja myös tänä vuonna Suomen voittaja saanee kutsun kilpailuihin.

Onko kesä kuuma? Kesän viileimmät t-paidat ja viileimmän tuopit Suomen parhaan lautapeliseuran logolla löydät Lautapeliseuran verkkokaupasta. Tuotteiden mahdollinen voitto käytetään lyhentämättömänä Seuran toimintaan!